onsdag 17 oktober 2012

Can I make it anymore obvious?

Tjooo!
Äntligen tog jag mig i kragen och lämnade in min skoldator, det glappar i hörlure-uttaget (wtf heter det?) så jag fick lämna in den och fick en lånedator. En splitterny, aldrig använd Dell fick jag, tack för den :) Ljudet  suger dock, seriously kasst är det. Dock så har ju våra HP datorer Beats speakers så de kanske är därför. Jag är ju dock så himla petig när det kommer till ljud kvalité, vill verkligen ha bra ljud, tycker det förstör låtarna annars. Så jag längtar redan tills jag får tillbaka min dator! I-landsproblem...

Idag var en så himla ovärd dag i skolan, även vädret var kassare än kassast. Men jag överlevde även denna dag och dagarna går så otroligt snabbt vare sig dom är bra eller dåliga så det känns helt okej at the moment. Nu ska dock lilla jag dra mig mot gymmet! :)

Btw, på senaste tid har jag fått världens mest random låtar på hjärnan då och då, så himla kul men så otroligt skumt. Tänkte i alla fall dela med mig av några låtar! Förresten, jag trodde att alla kände igen "Everlasting love" men hade tydligen fel om detta när jag spelade den och ingen kände igen den. Klassiker ju! Enjoy:

#1 Beatles Now – Eight Days A Week
Gloria Estefan – Everlasting Love
Avril Lavigne – Sk8er Boi

Jag diggar även Justins nya video extremt mycket! Way cool :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv