torsdag 4 oktober 2012

Provat yoga!

Sådär. Då var första Yoga lektionen avklarad. Vad jag tyckte? Jag vet inte själv tror jag. 
Det är ju ganska dött men det visste jag ju innan att det skulle vara, det är ju Yoga liksom. Känns dock som ingen träning alls? :\ Men vem vet, kanske vaknar med träningvärk imorgon ändå? ;) Tyckte dock det var lite mysigt för vi hade tända ljus och även filtar på slutet. Vilket var bra för det blev kallt som fan av någon anledning.
På tal om kallt, jag kan ju knappast gå till friskis i träningkläder + en hoodie längre. Trodde jag skulle frysa ihjäl ikväll på väg hem. Skulle inte förvåna mig alls om jag vaknade imorgon och marken är täckt av snö...

Nej nu ska jag duscha och käka kvällsmat, samt plugga lite. Är kall och hungrig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv