söndag 21 oktober 2012

Redan kväll?


God kväll! Kan inte fatta att klockan är efter sex redan, måste lära mig att inte sova så länge! Men efter 13 h sömn och träning + dusch känner jag mig iallafall som en människa igen. Himla gött att jag tränat redan så jag kan fokusera på att plugga (och att måla naglarna hehehe) ikväll.
Hoppas ni har haft en bra söndag och att början på eran vecka blir så awesome som möjligt! Min måndag är lika hemsk och dryg som vanligt och imorgon kommer den bli ännu värre pga en redovisning...usch!
Positiva tankar nu, nästa måndag kan jag sova hur länge jag vill och göra exakt vad jag vill! :D LOV!<3

Något annat positivt är att det är färre veckor efter höstlovet till jullovet än det var nu från skolstarten till höstlovet. Borde gå hyffsat snabbt till nästa lov asså! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv