onsdag 24 oktober 2012

Fuego

Tjosan! Ännu en dag närmare helg och lov, underbart! Drog ju som sagt till tandis imorse men som vanligt så kan de inte göra någonting mer nu innan jag har varit till käk-kirurgen på sjukan så jag hoppas jag får en tid där snart så vi kan fixa det sista och sen ta bort den här stål saken. Blir tredje gången jag ska till sjukhuset pga mina tänder. En gång operation och 2 ggr käk-kirurg. Problembarn jag är.

Nu ska jag plugga lite och dricka te innan jag drar iväg på "Dans Fuego" ikväll. Fick reda på att det är samma sak som Zumba i princip, måste dit och testa iallafall! Tror det drar igång klockan åtta så det är ett bra tag kvar, gött! :)

Löser förresten problemet med Dell datorns kassa ljud med mina underbara hörlurar. Bästa ever! <3
Märket "Coloud" om någon undrar, exakt samma som mina gamla som en idiotisk katt käka upp i Tennessee. Tycker det är grymt bra ljud och skön bas i dessa. Det är helt okej pris också! Rekommenderar de verkligen, en utav mina käraste ägodelar. Finns på Teknikmagasinet.
Dock köpte jag mina USA-mönstrade när jag var i Tyskland förra året. Har aldrig sett just dom här i Sverige även fast de är tillverkade här. Nu har jag ju såklart mina nya lila som min Tennessee familj köpte åt mig och skicka till New York i somras, så snälla!

Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv