tisdag 16 oktober 2012

Huvudvärk och Jersey

Tjosan!
Önskar att jag kunde skriva att allt är bättre men nu har jag istället världens huvudvärk. Jag som aldrig brukar ha ont i huvudet, så typiskt. Har dock lärt mig att det bara betyder att jag inte har sovit tillräckligt så jag ska dra till gymmet nu och sen blir det att lägga sig tidigt! Blir intressant att se hur det är att gymma med huvudvärk haha, men jag måste seriöst iväg. Får väl hoppas på att Alvedonen kickar in snart :)

Jag har nyss kollat klart på Jersey Shore avsnitt 3, ett extra långt avsnitt, awsuuum! Dog av garv när Ryan totalt ägde ut en jerk när de var ute. Åh, entertainment på hög nivå det! Om ni inte har sett det och bara går efter rykten om programmet tycker jag verkligen ni ska ge det en chans. Jag själv fattade inte poängen med det men nu är det ju bara så hiiiimla roligt att se, underbart!

Önska mig lycka till på gymmet, I´ll need it tonight....;*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv