tisdag 30 oktober 2012

Skummaste måltiden

Tjenare!
Det var verkligen kallt att vara ute och springa förut men det var riktigt gött att komma ut igen! Har verkligen börjat tycka om att springa, speciellt när man märker vilka stora framsteg man har gjort. Gamla jag hade aldrig klarat av att springa hela den rundan jag sprang idag. Den är inte så himla lång men den innehåller ett par uppförsbackar och terräng, blev riktigt paff när jag klarade av att springa hela och benen kändes inte ens speciellt döda efteråt! Kände mig ganska stark då kan jag meddela! Även om jag springer riktigt sakta ibland så vägrar benen att gå nu för tiden, känner att jag kan lita på min kropp mer och mer.

Har nu duschat, hängt upp första tvätten och satt på den andra. Fick nyss även reda på att sporthallen här är ledig ikväll så jag kanske drar dit och lirar lite diverse saker, volleyboll kanske? :) Får se hur det blir med det! Inväntar iallafall att mamma ska komma hem nu så jag får i mig lite mat. Det är det enda som är det dåliga med att vara ensam hemma under dagarna...what the hell käkar man till lunch asså? Skummaste måltiden. Själv brukar jag skippa den eftersom jag brukar vakna så pass sent. Men som idag när jag åt tidigt fick jag lite halv kris när jag blev hungrig. Slutade med knäckbröd as always liksom. Knäckebröd sviker aldrig haha! Kommer alltid ha lunch-dilemma tror jag...ska det vara varmt eller kallt liksom?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv