tisdag 30 oktober 2012

Tidig morgon!

God morgon!
Jag vaknade prick klockan 10. Jag som brukar vakna tidigast 1 liksom. Men men, har lärt mig att älska morgonar! Speciellt när man är ensam hemma och inte behöver stressa till skolan, man kan fixa frukost och äta i lugn och ro, lyssna på musik och planera sin dag lite! :)
Var duktig och satte på en tvätt och nu ska jag plugga lite innan jag ska se Ellen DeGeneres, min gud det asså! Har ganska mycket att plugga och vet inte riktigt vart jag ska börja, tror jag sattsar på lite engelska bara för att det är roligast men också för att jag har mest att göra där! Wish me luck!

Förresten får jag ta och be om ursäkt för att jag sa att Omens kom ut idag. Var jättetaggad men idag läste jag att det inte alls var den 30 Okt utan dom har ändrat det till den 4 Dec. Så tråkigt verkligen...

Ser hyffsat hemsk ut idag men om ni har glömt hur jag ser ut liksom! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv