tisdag 2 oktober 2012

Welcome home

Hej underbara cyperspace folk! Hoppas ni har haft en bra tisdag för min har bara varit dryg och allmänt tråkig tyvärr.
Är väldigt nöjd över att jag lyckades hålla mig ifrån Friskis igår för mina skavsår är way bättre idag. :D Slänger nog på ett extra plåster "bara för att" sen, för jag behöver verkligen träna idag. Få ut lite emotions känner jag! Ska bli så himla gött, speciellt eftersom jag sitter och småfryser just nu. Det regnar ju verkligen varenda lilla dag också, minst en gång om dagen liksom! Det gör mig lite depp. Älskar de fina, soliga höstdagarna med världens grymmaste färger överallt. Inte regniga, gråa och tråkiga dagar som det är för det mesta tyvärr.

Men nej, nu ska jag nog ta en sväng till gymmet gott folk! :) Uppdaterar mer senare ;*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv