lördag 20 oktober 2012

Bränd choklad och gamla bilder

Så vad gör en sånn som jag en lördagskväll som denna?
Ja ni, jag har isländsk radio på hög volym och sjunger för fulla muggar, har nyss bakat en kladdkaka och sitter och skrattar så jag gråter åt gamla bilder jag hittar på familjens dator. Brukar aldrig använda den här datorn men nu när jag ändå inte har något bättre för mig så tänkte jag använda denna. Bilderna som finns här är så extremt hilarious. Är nästan glad att man var så töntig som man var förr så man har något att skratta åt nu! Vill ha mitt hår som på andra bilden igeeeen...wäää!
Ska strax ta och ringa syrran tror jag, planera resor kanske? Yey! :)


Kan även meddela att jag skulle smälta choklad för att ha på kladdkakan....gick inte så bra. Rök som fan och jag lyckades bränna både chokladen och kastrullen! Yeah buddy...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv