torsdag 25 oktober 2012

"Lov"

Alla säger att det snöar. Vet inte hur många ggr jag kollat ut genom fönstret nu. Ni ljuger!

Den här dagen har gått as snabbt. Läskigt snabbt faktiskt, men så känns det hela tiden nu, hinner knappast med ibland. Imorgon är det fredag. Haleluja! Lov på det också, jag klagar inte! Har så himla mycket att plugga för och skriva under lovet så jag är glad att jag inte har planerat så himla mycket. Tycker det har varit hyffsat slappt än så länge i tvåan men nu kommer allt på en gång. Prov, viktiga inlämningar. Åh jag orkar inte ens tänka på det! Måste jobba ikapp en massa haha...
Min kära pappa kommer in till Karlstad och hämtar mig imorgon direkt efter skolan också, underbart! Nu ska jag hem till Värmskog banne mig. Ska bli så gött att komma härifrån ett tag asså!

Nu drar jag till gymmet, känner att det behövs idag! Blir ju inte Friskis på ett bra tag nu. Brukar sakna det över helgen. Nu blir det över en hel vecka ju! Hur ska jag överleva? :(





2 kommentarer:

  1. Tjo, skulle skriva att det heter gympaskor och frisk luft! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jadå, men jag suger på att springa bara :( Men i´ll try! :D

      Radera

Bloggarkiv