måndag 8 oktober 2012

Alvedon, te och Jersey Shore

Man blir ganska dryg efter 9 h i skolan kan jag meddela. Speciellt när man i princip inte käkat någonting mer än knäckebröd hela dagen. Det kan jag konstatera efter idag!

Är iallafall tillbaka i mitt kära rum på Lamberget. Tar en dag ledigt från gymmet idag faktiskt. Har nyss kollat Jersey Shore, ska försöka göra lite svenska nu och sen blir det nog ett till avsnitt av Jersey! Mår lite halv kasst och är ganska trött så denna kväll behövs efter en seeeg och lång dag! Alvedon, te och Jersey Shore. Blir bra det!

Angående nya Jersey Shore så kommer jag absolut sakna fest-Snooki. Men jag tycker verkligen hon är hel-grym rakt igenom så det kommer vara fabulous ändå. Min andra favorit är ju Pauly D och han är ju alltid awesome no matter what. Så det kommer nog vara bra i år igen. Bara tråkigt att det är sista säsongen, wäää...:'(





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv