torsdag 11 oktober 2012

Like the colors in the autumn so bright just before they lose it all

Min dag har varit fabulous actually! Stressig. Men awesome. Skulle tydligen ha ett möte efter skolan så jag gick ifrån skolan drygt en timme senare. Kom hem och jag tror aldrig jag har lagat mat så snabbt, slängde i mig maten och drog iväg på ett spinning pass på Friskis. Det var ju första gången på Friskis så jag var ju helt borta men det var två jättesöta människor som hjälpte mig när jag fråga en efter lite hjälp. Men snälla någon, musiken sög. Blev nästan lite depp. Step musiken slår spinning musiken med hästlängder.

I alla fall, on a helt other note. Har tänkt på en sak de senaste dagarna. Jag är så jävla glad över att jag inte stannade kvar i Arvika. För er som inte vet så gick ja på Kyrkeby skolan i Arvika, 6:an till 9:an. Helvete vad gött det är att slippa den staden!! Allt där är så litet och gammalt. Alla känner alla och vet allt om alla och det är drama och det enda som gick att göra efter skolan var typ att dryga på bibblan i stan. Det läskigaste var dock att så många visste vem jag var. Jättemånga som hade min mamma som lärare visste ju även vem jag var. Fatta vad livrädd jag var i sexan när alla läskiga, stora nior frågade om jag var Susan dotter osv. Sen blev jag dock van det, men det var inte alltid så himla kul! ;)
Jag är i alla fall sjukt glad över att jag valde att gå på Älvkullen. Inte just IB. Men Älvkulllen. Karlstad helt enkelt. Mer folk, större stad, mer att göra, trevligare människor (sorry guys but it´s true), bättre skola.
Så ni som inte vet vad vilket gymnasium ni vill gå på, där har ni mina tankar om det hela i alla fall.

Imorgon är det fredag. Har sovmorgoooon! :D Ska stanna sen i stan och dra och bowla med tonår, även Fanny K ska med, kommer bli great. Jag ska såklart vinna! :) Har liksom redan bestämt det. Sen ska jag sova i stan för på lördagen så ska ju jag, Karelius och Louise på Färjestad match. Woopwoop! Åker hem till Värmskog lördag kväll ;)

Ta hand om er ;*


SÅ BRA! Låten "Red ":)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv