onsdag 31 oktober 2012

Halloween!

Happy Halloween folket!
Vaknade av att jag slog mig själv i ansiktet för att jag drömde att jag hade typ en geting i ansiktet. Ibland blir jag imponerad av mig själv vet ni! Anyways så var hela världen vit när jag vaknade, snö, usch. Nu har dock typ allting regnat bort så nu känns det bra igen!
Har inte hunnit med speciellt mycket idag, bara käkat frukost och kollat på tv. Ska ta tag i lite skolarbete nu tänkte jag!

Imorse när jag kom ner låg en liten Halloween påse på min plats med en påse Lifesavers (hur jävla mycket har jag inte nu liksom?), en Hand sanitizer och en hållare för den (med halloween tema) från Bath and Body works. Den luftar sweet cinnamon and pumpkin, riktigt awesome! Går runt och luftar på mina händer hela tiden om jag ska vara helt ärlig, luktar så gott och så höstigt! Det roliga är dock att jag inte vet vem jag har fått det ifrån än...





Exakt ett år sen såg jag ut såhär! :)
Gjorde sen den här några dagar senare! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv