lördag 20 oktober 2012

Drömmar

God morgon! Hann absolut inte blogga igår (eller träna för den delen, vet inte hur jag hade planerat där). Efter skolan drog jag hem och packa och sen hoppa jag på bussen till Grums, Tonår. Nu är jag äntligen hemma i Värmskog igen, haleluja. Har verkligen börjat älska det här stället nu när jag bor i stan under veckorna. Det är perfekt att ha det såhär, stan under veckorna och landet under helgerna. Slipper alla människor! Ibland behöver man sånna här "down weekends" också, då man knappt har något alls planerat.

Måste bara berätta om mina fabulous drömmar jag hade inatt (drömmer ofta jättefräna saker när jag kommer hem).

Dröm 1: Först körde vi något epic spel med alla från tonår, man skulle hitta saker i någon affär och sen försöka springa ut utan att bli stoppad. Det var ganska fränt faktiskt och jag undrar nästan om det skulle funka irl. Jag vann i alla fall och blev jätteglad!

Dröm 2: Jag var i New York med Fannie och skulle instagrama en bild på N.Y skyline! Nuff said.

Andra delen av dröm 2: Jag kom hem till Sverige och den kvällen så såg jag och syrran Lady Gaga ute någonstans. Vi fick träffa henne, ta kort med henne och prata med henne jättelänge. Jag sa att mamma var från N.Y och att en av mina största drömmar är att se henne live i N.Y (Lady Gaga asså, inte mamma). Så hon bara, well come on then, så åkte jag och syrran med henne tillbaka till N.Y den kvällen. Hon sa dock att jag skulle ringa hem och berätta vart jag var påväg men varje gång jag skulle slå in numret blev det fel (sååå irriterande). Detta har faktiskt hänt flera ggr i mina drömmar och då vaknar jag alltid. Blev faktiskt lite ledsen när jag vaknade. Bästa drömmen EVER!

Nu ska jag nog kolla på det nya Jersey Shore avsnittet och sen jobba med engelska :)
Dagens låt: Olly Murs – Troublemaker




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv