söndag 7 oktober 2012

Ta det lugnt

Tjosan!
Marten sög, eller iallafall 60% av tiden. Men det var kul att träffa mina vänner och Arvika folk :) Så jaaa, var ganska härligt att åka hem till Värmskog nyss kan jag meddela! ;) Lämnar allt det där bakom mig nu och emigrerar till Karlstad imorgon. Haleluja! Jag är så glad att jag ska "ta det lugnt" nästa helg. På fredag blir det bowling i stan och sen så ska jag sova hos Karelius för på Lördag så ska jag, Louise och Karelius på hockey! Blir awesome det! :)

Idag har ju varit en intressant dag. Vaknade jääättetidigt och låg halvdöd till klockan var strax innan ett. Sen drog vi till Amigo och käka pizza, heaven. Sen åkte jag och Marcus hem till Värmskog och käka bullar (yeeaah buddy). Sen när han drog tänkte jag ta och kolla på Glee för att bli på bättre humör. Jo tjena! Tack Glee. Som om jag inte grinat nog liksom. Kunde seriöst inte hålla mig på slutet, att dom ska förstöra jämt allt :'(

Vid the flashbacks blev det för mycket för mina tårkanaler. Åh jag är så töntig men seriöst, mitt hjärta brister <3


För ni som är lika obsessed som jag, SPOTIFYYYYY! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv