tisdag 23 oktober 2012

Allt går bra!

TJO!
Jag kom nyss hem actually. Hade ett möte efter skolan och fixa en massa små söta Halloween godsaker som vi ska sälja imorgon i skolan (all for charity så kööööp Älvkullen!). Åkte sen till stan och mötte upp Fannie, vi drog till Ica Hagahallen för jag var tvungen att handla lite mat. Sen åkte jag hem och hon åkte hem till sig. Fett värt asså! Men men, har man den bästa bästisen i världen så är det bara så!
Har nu äntligen hunnit käka och ska nog dra till Friskis om ett tag.

Kan glatt konstatera att allt går jättebra nu. Allt går som jag vill och även om jag är glad över detta är jag rädd att det snart kommer vända. Under de senaste typ, 2 dagarna har jag hunnit planera och fixa en massa roliga saker, stora som små. På lördag ska jag vara med mina vänner i Värmskog. På torsdag nästa vecka ska jag och Fannie på tjejkvällen på Färjestad och se FBK - Rögle, gratis! Awesome! Nu till det största - jag, Fannie och Marcus ska åka till Oslo och se Swedish House Mafia live den 22 December! Kommer bli såååå kul! :D

En annan glädjande sak är att jag fick ett sms förut från tandis, har tydligen tid imorgon. Missar fysiken! Haaaaleluja moment! 
Och glöm för allt i världen inte bort att Omens kommer ut om exakt en vecka. Tagga!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv