lördag 13 oktober 2012

Ge mig sömn och värme

Hej allihopa! Jag har varit upptagen den här helgen, men har haft det jättekul än så länge :) Jag försov mig dock en timme (!!) fredag morgon. Blev dock inte så himla försenad ändå, skippa bara frukosten och tog nästa buss. Score!
Bowlingen på kvällen med tonår var ju...lyckad. Vann gjorde jag då absolut inte haha, men det var kul ändå! Sen drog vi till Max och jag drack way för mycket koffein. Drog sen hem till Fannys lägenhet och kunde inte somna at all, låg klarvaken i några timmar och vaknade sen hyffsat tidigt också.
Idag chillade vi bara hemma i lägenheten och sen drog vi till arenan och väntade på Louise. Färjestad förlorade ju tyvärr i sudden, men det var i alla fall kul att gå på match igen! :) Sen gick jag och Fanny hela vägen till Norrstrands Pizzeria. Tror det tog typ 45 minuter. Vi frös ihjäl och orkade inte vänta på en buss så vi bara knallade på. Kallt var det iallafall, ska lugnt byta till vinterjacka nu! Usch...

Nu ska jag sova. Är så förbannat trött och sliten. Fryser gör jag också. Jag är van att sova över 12 h varje dag under helgen så nu ska det bli gött att sova ikapp lite. Imorgon har jag inget planerat faktiskt (tur är väl det?), har lite skolarbete bara och så ska jag nog ut och springa :)
God natt ;*

Ett inlägg utan bild får det blir...kompenserar det imorgon. Nu vill jag bara sova haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv