lördag 6 oktober 2012

Mot Arvika!

God morgon allihopa!
Om ett tag ska jag och mina föräldrar åka in till Arvika, det är ju nämligen Arvika marten idag! Tror faktiskt jag ska gå runt på stan med mina föräldrar den här gången! :) Jag ska ju faktiskt spendera hela dagen och kvällen i Arvika faktiskt och sova över hos en kompis, kommer bli så awesome! :D Kan väl spendera lite tid med mina föräldrar under dagen då känner jag! ;) Sitter här och taggar järnet med 3OH!3 nu, woop woop! :D
We are young, we are on the run. And you are never gonna chase us down! 
3OH!3 – We Are Young
Lil Jon feat. 30H!3 – Hey

Har redan länkat en gång men asså...Various Artists – Jersey Shore (y)

Hörs imorgon om inte sen! ;*
Ta hand om er så syns vi kanske i vimlet ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv