fredag 26 oktober 2012

Jäkla värmskog

Tjeeenare!
Skoldagen var as chill, hade ingen kemi idag så jag hade sovmorgon. När jag sen kom till skolan så hade vi T.O.K (typ IB filosofi), då körde vi två omgångar av Jeopardy istället, as chill! Sen hade vi lunch och håltimme, sen matte (där jag faktiskt fatta och tyckte det var ganska roligt actually, yey!) och sen på sista lektionen så kollade vi klart på "Populärmusik från Vittula" filmen. När vi hade slutat träffade jag Fannie i skolan och så kom pappsen och hämtade oss så åkte vi hem till Värmskog.
Nu sitter jag här mitt ute i ingenstans och fryser ihjäl. Att det alltid ska vara så himla kallt när jag kommer hem :( Började kolla på Jersey Shore också men sen fucka videon upp sig och jag kan inte hitta ett annat bra ställe, så nu kan jag inte se det heller, less som fan ju :(
Tur att resten av helgen kommer bli grym iallafall (y)

Underhåller mig själv med camen istället...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv