måndag 22 oktober 2012

Everything will be alright if we just keep dancing like we're 22

Tjosan!
Kunde absolut inte somna igår så med 4h sömn i kroppen stapplade jag mig till skolan imorse. Med en förkylning som sakta har kommit krypandes mådde jag inte så värst splendid kan jag ju konstatera. Mitt huvud var jättemosigt och jag var jämt dötrött. Fick gå från tyskan tidigt och satte mig i ett rum och chilla ett tag. Blev faktiskt bättre sen, men det var ändå en lång dag med äcklig mat så jag hade inte speciellt mycket energi precis, är hyffsat död nu, än en gång. Måndag asså. The day of doom.

Men hey, RED kom ut idag! Är redan obsessed med låten "22", sitter och lyssnar på den nu. Weird dock att jag inte hittar albumet på Spotify på datorn, men på mobilen finns det? Jätteskumt. Hoppas iallafall att ni som vill lyssna får tag på det på något sätt!

Nu ska jag bota min svagt svullna hals med te och göra lite psykologi. Joy. ;*

Äckligt blek man börjar bli då...

Varsågoda! Blir glad av denna :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv