tisdag 9 oktober 2012

Walk down the runway, but don't puke. It's ok, you just had a salad today. - Lady Gaga

Tjaa, god kväll typ. Inte värst längesedan jag kom hem från skolan och redan är det kväll liksom. Dagarna är så långa men det är redan onsdag imorgon? Vad händer? Går äckligt snabbt...but I dont mind! ;)
Jag ska strax dra iväg till Friskis. Är inte så jävla pepp då jag har mensvärk ifrån helvetet men jag kör ändå! Kommer känna mig hemsk om jag inte tränar idag. Inte tränat sen i torsdags, om man inte räknar med att jag gick runt på marten i Arvika haha! Dock spelar det inte så stor roll då jag inte käkat så himla mycket de senaste dagarna. Men det är ju mycket bättre att träna och äta än att inte träna och äta lite! Så nu trotsar jag the pain och kylan utomhus och drar mig mot friskis!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv