måndag 15 oktober 2012

Dålig dag

Hej!
Hoppas alla mår bra, för det gör inte jag. Jag har gått genom den här långa dagen som ett spöke känner jag. Dagen var bra fram till lunchen då jag svalt och sen inte fick tag på någon ätbar mat. Ja, jag kanske är lite petig men jag tänker banne mig inte käka Pyttipanna. Dagen slutade med att jag gick runt och var yr som en dåre, mådde illa och frös. Fattar inte hur vissa kan gå runt och inte äta frivilligt?
Sen kunde jag inte åka hem direkt heller, nej nej, jag var tvungen att dra till Coop och köpa några matvaror. Hade dock "turen" sen att jag hann med min buss efter en sprint från Mitticity till bussen med noll energi i kroppen.
Sen så kommer man hem då. Det var seriöst som om någon släckte ljuset. Det blev så mörkt och så började det regna. Är glad att jag tränade igår för idag tänker jag banne mig inte dra ut någonstans haha.

Så. Nu har jag klagat. Nu ska jag tvinga mig själv att plugga och även käka kvällsmat och dricka te.
Skriver mer när jag är på bättre humör! ;*

Är såhär glad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv