söndag 7 oktober 2012

Wooho på den

Har nu läst klart det som skulle läsas i den nya svenska boken. Den här boken suger. Tror de flesta kanske har hört talas om den, "Populärmusik från Vittula", skriven av Mikael Niemi. Många som verkar gilla den men det är absolut inte min stil alls. Vi läste en annan av hans böcker under högstadiet typ och dom är ju så äckligt skumma så det finns inte. Men nu har jag tvång läst 8 kapitel. Wooho på den asså.

Nu ska jag stress förbereda allt inför veckan och packa. Har alltid någon random tvätt att hänga på söndags kvällarna OCH jag måste sova. Är dötrött och lagomt mosig i huvudet så helst skulle jag bara vilja lägga mig ner och sova hela dagen imorgon.

Tänkte även visa det jättefina halsbandet jag fick utav Anna igår, min födelsedagspresent, direkt från Bulgarien.(Om ni inte ser så står det Emilia med ett hjärta uppe i hörnet) Sjukt fint! Tack bästa <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv