onsdag 24 oktober 2012

Eftersom det inte går....

God kväll underbara läsare! :)
Jag har nu kommit hem från "Dans Fuego" på Friskis. Mucho intressanto, minst sagt. Det var väl helt okej, ibland roligt ibland bara...weird. Men värt att testa! Det kändes att det tog i både armar och ben iallafall :)

Jag har så mycket byggt upp inom mig just nu att jag har lust att skrika och slå ett hål i väggen. Men eftersom jag kan tänka logiskt vet jag att jag inte kan göra detta. Hade jag varit hemma hade jag gått ut till sjön och satt mig i minst en timme och bara lyssnat på musik. Men eftersom jag även är i stan så vet jag att jag inte kan göra det heller.
Satsar på en dusch och lite kvällsmat istället.


2 kommentarer:

  1. Vad är det som inte går?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Länkade titeln till då jag skrev "kan inte slå ett hål i väggen", "kan inte gå ut till sjön" :)

      Radera

Bloggarkiv