onsdag 31 oktober 2012

Vissa dagar är bättre än andra

Tjosan allihopa!
Jag har varit lite halv bitchig idag asså. Märkte det själv. Så klockan sju fick jag nog och sa helt enkelt till mig själv: du är en bitch just nu, gå och träna. Körde en halvtimme på motionscykeln och brände iallafall 276 kalorier. Jag räknar faktiskt inte kalorier men varje gång jag springer på gymmet (varje gång asså) eller cyklar så är det lite roligt att se. Man bränner ju way mer av att cykla? Det gör jag iallafall!

Tycker det är så kul att märka hur annorlunda jag mår och blir när jag inte tränar. När jag har mina s.k "vilodagar" är jag ju "normal". Men som idag, när jag egentligen skulle träna men tänkte skita i det så blir jag allmänt pissed! Då vet jag direkt vad det beror på, då gäller det att ta den snabbaste vägen till gymmet eller snabbt slänga på sig springskorna.

Nu har jag iallafall fått min dagliga dos av endorfiner och dricker nu min lilla proteinshake. Är återställd igen! :)



Kunde inte vara normal på bild idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv