lördag 27 oktober 2012

Skön helg!

Tjosan allihopa!
Lördag idag och vad ska jag göra undrar ni då? Nu är det så att min mamma ska få besök av en massa amerikanska vänner som ska sova över, så ja ska helt enkelt utrymma huset! Jag ska åka till sommarstugan och kolla på skräckfilm (I will die I know) med Fannie och Marcus. Imorgon ska jag dock åka in till Karlstad på förmiddagen. Hade tänkt att dissa Karlstad tills hockeymatchen på torsdag, men change of plans. Ska till Friskis under dagen och träna och sen göra mig iordning för fest med en massa sköna människor på kvällen! (y)
Om jag är taggad på tvådagars? Ni anar inte! Nu kör viii! :)

Nu ska jag fixa mig och packa! Kommer nog hem på måndag någon gång på något sätt! Det ordnar sig nog ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv