torsdag 18 oktober 2012

10 saker jag suger på

Idag laddade min favorit vloggare (Jenna Marbles) upp en vlog där hon snackade om en massa saker som hon suger på, ni kan se den här! Fick lite inspiration att göra samma sak ;)

1. Jag kan inte plugga in ett USB åt rätt håll. Vet inte vad mitt problem är men 99,9% av tiden är det åt fel håll. Så irriterande!
2. När alarmet ringer tidigt på morgonen så kan jag inte gå upp direkt, det går inte. Jag snoozar alltid och försover mig. Jag suger asså på att gå upp när alarmet ringer!
3. Att översätta engelska ord till svenska och vice versa. Alla tror alltid att jag är en "walking dictionary" bara för att jag är tvåspråkig men jag suger seriöst på att översätta!
4. Jag är också jättedålig på basket. Har aldrig förstått mig på reglerna eller hur det ens går till. Vet inte om min längd är ett faktum men jag tål det seriöst inte!
5. Jag är jättedålig på att tänka innan jag pratar. Slänger bara ur mig saker utan att ens ägna en tanke åt det. Inte alltid så himla lyckat kanske! ;)
6. Jag suger på att plugga. Kan helt ärligt nu medge att jag t.ex den här veckan inte har pluggat hemma efter skolan en enda gång. Vet som sagt inte vad jag gör på IB alls...
7. Jag suger på samhällskunskap. Kunde inte bry mig mindre om politik, lagar och sånt. Har verkligen inget intresse för det alls!
8. Jag suger på att gissa folks ålder. Om en tolvåring kom fram till mig och sa att jag skulle gissa hur gammal han var skulle jag kunna säga allt från 7 till 15 typ.
9. Jag suger på orientering. Det är fruktansvärt vad otroligt kass jag är. Skulle nog klara mig bättre utan kartan, helt seriöst!
10. Jag är kass på att äta glass. Ja du läste rätt, glass. Jag är för seg för att det är för kallt och sen smälter alltid allt på en millisekund för att jag äter för segt. Det är jättesvårt ju!


2 kommentarer:

  1. "Kunde inte bry mig mindre om politik, lagar och sånt" F.U.C.K AINA YO

    SvaraRadera

Bloggarkiv