söndag 21 juli 2013

21/7

Ännu en dag med awesome väder, jag trivs när det är så här asså! :) Kan inte förstå hur vissa föredrar vinter över sommar, usch!

Jobbade idag med och efter jobbet så åkte jag, pappa och Katrina ner till cafét för att äta. Själv tog jag en räksallad istället för en macka eftersom jag redan haft två i år och ville prova någonting annat. Tyckte dock inte att den var så fabulous, men det gick att äta! Tog även en Twister till efterrätt.

Satt där ett bra tag och bara njöt av värmen. När vi kom hem så bestämde jag att dra till sjön och ta mig ett dopp. Ingen ville dock gå med mig så forever alone drog jag ut dit. Några av våra grannar var där i alla fall så jag slapp vara helt ensam! :) Var riktigt skönt i vattnet!

Nu ska jag äta kvällsmat för nu börjar jag bli yr igen. Har varit väldigt yr på sistone och blir sur på mig själv för jag äter för lite samt lite mer dåliga saker än vanligt. Måste ta tag i det och skärpa mig!

Fick besök på jobbet!



Solade nästan hela tiden på jobbet idag och ja...dessa shorts är gigantiska på mig nu haha.

Mat!


Fräna moln ikväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv