måndag 1 juli 2013

Lätt tjänade pengar

Äntligen lite värme i Sverige, hoppas att det håller i sig nu och kanske blir ännu lite varmare (?), jag skulle inte klaga i alla fall, hur skönt som helst!

Var ganska drygt på jobbet (som vanligt), kom ingen de första två timmarna förutom mina arbetsgivare som försökte få strömmen att funka igen eftersom det inte funkar för någon skum anledning. Satt ute i solen ett tag och den sista timmen kom ingen så då låg jag ute i gräset och solade. Tror jag fick mig lite färg i alla fall för jag är alldeles varm i ansiktet nu haha.

Om ett tag ska jag cykla iväg till en av mina bästa vänner här i Värmskog för jag vill inte vara ensam hemma hela kvällen. Kan jag fixa att jag inte är det och istället spendera tid med mina vänner så tar jag såklart chansen haha. Jobbar dock imorgon med så jag får cykla hem imorgon morgon igen!

Hörs imorgon!

Hur jag tjänar pengar om dagarna hehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv