onsdag 10 juli 2013

Guilty pleasure

Dryg dag idag på jobbet men jag blev klar med fjärde kapitlet i min fysikbok i alla fall och jag fattade allting. Faktiskt. Fattar typ inte första halva kapitlet men den andra halvan är hur logisk som helst. (y)

Imorgon är jag ledig, äntligen! Ska skypea med min syster på morgonen. Annars ska jag ta ner alla fjärde juli dekorationer och kanske försöka plugga lite kemi (?). Får se vad jag hittar på!

Resten av kvällen ska jag träna, måla naglarna och bara ta hand om mig sjäv lite grann, ta det lugnt. Kollade på första avsnittet av sjätte säsongen av Geordie Shore förut. Har blivit värsta nörden, det är verkligen min ultimate guilty pleasure att jag älskar att kolla på Geordie och Jersey Shore. Jag är inte ens en sånn som skrattar åt dom utan jag skrattar med dom, jag tycker alla är underbara haha.

Nej, nu blir det att döda mina muskler med nivå 2 på 30 day shred igen! Wish me luck! :D Lär behöva det eftersom jag har träningsvärk i vaderna efter igår. Så hiiiimla obehagligt att ha träningsvärk i vaderna. När jag körde nivå 1 på 30 day så kunde jag inte gå normalt de typ 3 första dagarna pga vaderna. Den här gången var det inte lika hemskt. Ska komma ihåg att ha på mig inneskor idag!

Förresten, till alla er därute. Om det är någon som vet någon bra frisör i Arvika/Grums/Karlstad som är bra på att färga hår till ens naturliga hårfärg så snälla kommentera här under. Har sparat min utväxt nu och vill gärna färga tillbaka till min naturliga innan min födelsedag! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv