onsdag 24 juli 2013

LOVE PINK

Idag har jag jobbat och sen efteråt så åkte jag med pappa för att skicka in min mobil samt hämta mamma som kom hem från USA idag efter drygt 5 veckor där! :)

Det suger att inte ha min mobil för nästan alla bilder här på bloggen tar jag med mobilen, så det kommer tyvärr inte bli lika mycket bilder nu, but Ill try my best! Jag hade i alla fall frågat mamma att köpa lite kläder från VS, nämligen ett par Yoga shorts och en hoodie. Är jättenöjd med båda, båda är så himla mysiga och luktar USA <3 Försökte ta lite bilder med camen, men det är så svårt för den har ingen självutlösare så jag får endast försöka sträcka mig som en åsna eller ta "burst" och då blir bilderna lite suddigare såklart haha. Jag har L som storlek på båda plaggen (och mina längre VS yoga pants) om någon undrar hur VS storlekarna är och vill jämföra med min fabulösa kropp, loool. Tror de har XS-XL :) Byxorna och shortsen är ju faktiskt ganska stretchiga också så man passar nog i de flesta storlekarna...:)

Käkade nyss en bagel också. Alla vet att de bästa bagels kommer från N.Y och det var så himla gott! Blir nog en till frukost imorgon också. Även fast de var lite mosade efter x antal timmar i ett flyg så var det värt det! ;)

Mina söta yoga shorts. Hade nog inte valt det här mönstret om jag själv varit där, men ärligt talat så tycker jag att alla VS saker är snygga och dessa är hur söta som helst de med! Tycker jag ser ganska bra ut faktiskt, yey me! Om några månader kanske jag äntligen har en platt mage! Man kan ju alltid hoppas!

 Min hoodie som är så himla mysig och fin! Klart att det är svårt att få den "rätta" färgen på en cam bild, men lila är den i alla fall :)


Shortsen framifrån (med awkward arm momevent för att ta bild lol) Vitt med fina blommor och så står det även PINK med små "stenar" på sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv