lördag 20 juli 2013

Im a natural

Helt fantastiskt väder ju! Perfekt temperatur och allt! :)

Jobbade idag och det kom väldigt lite folk. Det var bara en som betalade inträde men sen var det några andra som kom in, bl.a en man som var lite speciell och satt och pratade med mig i över en timme hahaha. Ville smälta genom jorden och försvinna, men han fick i alla fall en timme att gå snabbare än vad den hade gjort om jag var där själv haha.

Efter jag slutade så cyklade jag hem och käkade middag och sen åkte jag och pappa till en badplats här i Värmskog. Kände för lite omväxling även fast jag älskar "vårat" badställe som ligger bakom huset i princip. När vi kom hem så hade jag den smarta idén att jag skulle övningsköra lite. And what can I say - Im a natural! Nejdå, men det gick faktiskt bra! Första gången var jag nervös och det var jag inte nu. Satt mest och skrattade när jag körde för det kändes så töntigt på något sätt. Jag är faktiskt mer van flygplan eftersom jag flugit mycket mer än vad jag kört, men bil är att roligt det med! Började med att köra i ettan och backa lite här hemma. Fick faktiskt mer motorstopp än första gången för jag körde med våran mindre bil nu, så jag trodde att jag skulle behöva vara ännu försiktigare med gasen (logiskt enligt mig) men då var jag för försiktig, så efter ett tag sa pappa till mig att inte ta så lite. Efter det gick det fabulously bra haha! :)

Nu så ska jag bara chilla resten av kvällen, för det är jag värd!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv