lördag 6 juli 2013

Jordgubbar

Hejsan, hoppas ni alla har en bra dag ute i det fina vädret (som vi har här i Värmland i alla fall). Jag var så himla trött imorse och pappa försökte väcka mig tre ggr tror jag eftersom vi kanske skulle iväg och plocka jordgubbar. Jag kom upp strax före 12 i alla fall och vid halv ett åkte vi till Edsvalla. Efter jordgubbarna åkte vi vidare till Karlstad så att jag kunde köpa proteinpulver. Åkte sen vidare ut till Bergvik, käkade mat och handlade sen mat på Maxi.

Nu är jag hemma igen i alla fall och ska jag strax bege mig ut i värmen och springa. Ska springa drygt 30 min varje dag i en månad har jag bestämt, startade igår. Kör även styrka när jag kommer tillbaka, sen blir det en proteinshake på det innan det är dags att göra sig i ordning och dra iväg på en avslutning i kyrkan. :)




Ska testa vanilj för första gången, luktade gott i alla fall. Bra start haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv