måndag 1 juli 2013

Tillbaka till verkligheten

Snabb update från mig för om en kvart ska jag trampa iväg till jobbet. Kom hem från en trevlig liten minivacation i Göteborg igår. Konserten som vi skulle på i fredags blev inställd, jag fick ont i min ljumske, fick jätteont i magen, fick någon slags allergisk reaktion i ögonen och var svimfärdig hela dagen igår. Ändå hade jag en bra helg haha! :D 

I fredags gick vi till Bohus fästning och åkte senare till Marstrand en snabbis. I lördags tog vi bussen in till Göteborg, gick på Världskultur museet, Naturhistoriska museet, shoppade på Frölunda Torg och sen gick vi på Universeum innan vi drog hem igen. Det spöregnade i princip hela dagen så det var en perfekt museum+shopping dag vi hade. Igår åkte vi till ett shoppingcenter utanför Trollhättan innan vi sen åkte hem. 

Igår kväll kollade jag klart på femte säsongen av Geordie Shore (sjätte startar nu till helgen, bästa timingen) och sen kollade jag på fotbollsfinalen med pappa. Var sååå trött mot slutet men matchen var så sevärd! :D

Nej, nu blir det jobb för min del. Ha det bra!



Fick äntligen tag på ett par nya jeansshorts. Mina gamla är ju så himla stora nu haha. Kan visa det jag köpte någon dag :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv