torsdag 18 juli 2013

Recap

Ursäktar för bloggpausen men jag har inte varit hemma så mycket och när jag har varit hemma så har vårat internet inte funkat hela tiden. Men nu är det tillbaka, thank god!

Senaste dagen jag uppdaterade var i torsdags. På den kvällen så cyklade jag och Fannie till Marcus sommarstuga. Träffade lite folk där under kvällen och hade en riktigt rolig kväll! Morgonen var väl lite halvdan men sen var det bara att cykla hem igen.

Den kvällen så kom Agnes hem till mig vilket var huuur kul som helst, inte sett henne på evigheter men vi kommer alltid överens och har så kul tillsammans! Fixade ihop en picnic och drog till sjön och åt, pratade och badade. Sen bestämde vi oss för att åka till Marcus. Träffade lite andra då med, spelade spel och kollade på film!

Nästa dag var så himla dryg och jag hade så tråkigt att jag sen på kvällen åkte tillbaka till sommarstugan och hängde där med Marcus och Karl. Var roligare än att sitta ensam och ha tråkigt! Den kvällen kom även min syster hit från Örebro.

Dagen efter så mådde inte jag alls bra, käkade värktabletter och kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde mer än att vi åkte till cafét och käkade räkmackor haha. De andra dagarna har jag jobbat, men igår jobbade jag bara en halvdag eftersom jag skulle in till Karlstad. Jag gick nämligen på handledarkursen, är så glad att det är över för fyfan vad drygt det var haha! Efter det så åkte jag till sommarstugan igen för att chilla. Sen var även Agnes i närheten och hälsade på en av hennes klasskompisar så de kom ett gäng och vi spelade kubb och grillade marshmallows till typ två på morgonen (?). Var hur kul som helst. Värsta sköna gänget! :D

Idag så hämtade pappa mig och så åkte jag hem och käkade frukost innan jag cyklade iväg till jobbet i hettan. Kom dit och fick reda på att jag var tvungen att guida 14 kineser. Det är banne mig inte varje dag det händer i lilla Värmskog men det var faktiskt ganska kul. Var ganska social hela dagen idag mot de som kom. Ändå gick tiden drygt som fan och nu är jag så glad att jag äntligen har fått komma hem och fått i mig mat.

DÄR. Det är vad jag har gjort. Jag tycker om att skriva ner allt så att jag kommer ihåg det när jag blickar tillbaka. Nu ska jag dricka kaffe, äta mörk choklad och kolla på det nya avsnittet av Geordie Shore, finallyyyy! :D

Cykelutflykt till stugan med Fannie!


Picnic!

Coolaste blåa drinkarna ever!

Hängde med två coola Värmskogingar!

Fick besök idag på jobbet!



Agnes bild från andra kvällen vid stugan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv