tisdag 23 juli 2013

PW

Efter många om och men så drog jag ut på en PW förut. Var så himla opepp och har inte alls haft lust att träna på sistone. Jag gör det ju ändå, men det tar emot lite väl mycket jämfört med hur det brukar vara.

Jag kom i alla fall ut och det kändes riktigt bra. Blev typ 5 km och himlen var helt underbar! Såg även två olika grävlingar och vid det andra tillfället blev jag så himla rädd för den var riktigt nära. Skrek som en liten tjej och sprang sen genom skogen som en crazy lady haha.

Nu har jag i alla fall duschat och käkat kvällsmat. Om jag hade någon som verkligen räknade hur mycket kalorier jag äter på en dag så skulle jag faktiskt vara lite rädd för att få reda på det. Vet att jag får i mig för lite men jag mår bra när jag äter så här. Jobbigt läge, vill inte tvinga i mig mer än vad jag känner för att äta... 
Ska bädda ner mig i rena lakan nu och spendera natten framför Tumblr. God natt :*

Laddade upp med hasselnöt o vanilj iskaffe. Det ni!



Försökte se extra creepy ut, bara för bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv