torsdag 11 juli 2013

Progress pics - sommar 2012 vs. sommar 2013

Åh, har suttit och läst gamla inlägg här på bloggen, det är så himla kul! Tycker verkligen om att kolla igenom inläggen från förra hösten, jag var så himla stolt över mig själv för att jag håll igång med träningen och jag var så glad när jag hade gått ner 10 kg. Nu har jag liksom gått ner över dubbelt det. Jag tyckte (och tycker) att det var så himla kul på Friskis!

Det här är legit det roligaste jag gjort för mig själv måste jag säga. Det är jättefränt att se mig själv förändras med tiden. Är man inte nöjd med hur man ser ut så kan man ändra på det, det är faktiskt inte så jättesvårt och absolut inte omöjligt.

Jag har alltid varit överviktig, så länge som jag kan minnas. Jag har dock alltid varit hyffsat aktiv, så det är uppenbart att det var på matfronten som det aldrig var riktigt bra. Min relation med mat var väldigt dålig och det var det som ledde till att jag bara la på mig mer och mer. Min vikt har dock aldrig stoppat mig från att vara aktiv. Jag spelade bordtennis och fotboll i flera år och idrott var faktiskt ett riktigt roligt ämne tyckte jag (för det mesta...fucking mossen och milen på kyrkeby kunde ju dö). Låt aldrig eran kropp stå i vägen för saker, ni är den ni är och det ska aldrig hindra er från att göra det ni älskar!

Jag fortsätter på min långa resa varje dag och tycker att det är superkul även om det känns riktigt omöjligt vissa dagar. Men kan jag så kan ni, jag är ingen supermänniska!

Sommar 2013

Sommar 2012






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv