tisdag 23 juli 2013

Ya limp noodle!

Kunde sitta ute i solen nästan hela dagen på jobbet idag med, känns även som om jag brände mig lite grann i ansiktet. Det stekte på bra asså! ;) Fick även lön idag så nu känner jag mig rik! Alla döda timmar där blir värt det när man väl får sina pengar. Tjänar ju inte så mycket men med tanke på att jag heller inte gör så mycket så borde jag nog inte klaga haha.

Efter att jag hade kommit hem och ätit så övningskörde jag lite med pappa. Gick helt okej faktiskt! Körde på gräset lite bara hahaha. Vet inte vad jag ska göra ikväll mer än att jag ska dricka iskaffe som håller på att kylas ner at the moment. Ska även dyrka min mobil eftersom jag måste skicka in den imorgon. :( Typiskt att det alltid ska vara någonting fel med något. Men förhoppningsvis blir den bra sen för jag har inte alls haft den länge. Imorgon kommer även mamma hem från USA och Fannie kommer hem från London. Woop woop!

Försöker bli brun. Går inte så bra haha, men jag har fina naglar iaf!

Enjoy lite Mulan gifs. You´re welcome!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv