fredag 5 juli 2013

Fjärde juli

Sådär, då var fjärde juli över för i år. Första timmen av fjärde juli så skypade jag med min mamma och min släkt i New York samtidigt som jag gjorde största bunken med coleslaw. Under dagen så jobbade jag. Hade med mig bästa böckerna ever som jag satt och läste så tiden gick jättesnabbt. Cyklade hem sen och skypade med min familj som jag hälsade på i Tennessee förra året. Fick sådan himla längtan tillbaka dit när jag såg dom, hoppas verkligen att jag kanske kan träffa dom nästa år igen !:)

Efter ett tag kom Fannie, jag bakade fabulous brownies medans hon hjälpte mig med maten. Målade sedan naglarna (som blev awesome). Sen började jag och Fannie svälta ihjäl så vi började äta och efter ett tag kom Marcus också. Vi käkade mat, pratade, kollade på Avengers och var uppe till typ 3-4 typ.

Blev väckt av Fannie som kastade kuddar på mig vid halv tolv eftersom hon skulle iväg och jobba om ett tag. Käkade frukost och sen stack Fannie, hängde lite med Marcus innan han också åkte hem. Bestämde mig för att äntligen fixa min "Motivationstavla". Vet inte riktigt vad jag ska kalla den...visar en bild istället!

Nu ska jag läsa och hänga på Tumblr hela dagen. Ikväll ska jag träna också! :)

Helt klart mina favoritböcker än så länge (föredrar tom dessa över Harry Potter, så bra är de). Serien heter "The mortal instruments" och första boken kommer på film i augusti. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv