måndag 22 juli 2013

Watermelon

Hej underbara människor, hoppas att ni också har haft en bra start på veckan!

Imorse så käkade jag frukost framför Housewives of O.C med min syster (standard för oss nu) och sen så ringde jag och pratade med Samsung om min mobil som har krånglat och ska bli inskickad den här veckan. Sen åkte jag iväg till jobbet. Var lika dött idag med och kom 4 st vid ett tillfälle och sen kom det inga fler så jag låg ute och solade eller satt inne, kylde ner mig lite och satt och sjöng hela dagen.

När jag kom hem så åt vi middag och sen åkte vi till Arvika för att handla mat. SÅ himla ovärt egentligen, men jag köpte faktiskt fyra nya nagellack så det var lyckat ändå för min del haha. När vi kom hem så drog jag ut till sjön med pappa så att han kunde ta tid när jag simmade. Ville motionssimma i drygt 30 min. Simmade i solnedgången och det var alldeles knäpptyst, så himla underbart!

Nu har jag käkat kvällsmat och målat mina naglar. Im in love. Har velat haft rosa naglar jättelänge men inte haft något bra lack så nu är jag nöjd! Ni får bilder här under. Ha en bra kväll :*

Vattenmelon naglar på ena handen!


Fabulous sparkly pink på andra!


De fyra jag köpte idag!

Ärligt mitt absolut favorit nagellack. Aldrig älskat ett nagellack så här mycket. Viva la Diva nummer 72. Det passar på alla färger och åååh, naglarna blir bara så fabulous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv