tisdag 30 juli 2013

Love, Voldy

Hejsan!
Igår var ingen spännande dag så jag orkade inte blogga haha. Jobbade, pluggade kemi och gick ut på en promenad typ.

Idag är väl inte så himla händelserik heller (än i alla fall). Har käkat frukost framför housewives of OC och ska strax iväg till jobbet igen. Så ja, här är det lite dött. Försöker göra skolarbete då jag verkligen vill försöka hinna repetera allt vi har gjort i både fysik och kemi. I kemin är det ännu viktigare för jag har varit så himla kass det här året och inte orkat brytt mig eftersom jag inte fattat. Nu har jag dock tagit tag i det, så jag lär mig i princip allting själv (med hjälp av en awesome youtube:are) igen. Det funkar jättebra och jag är glad att jag tar tag i det nu istället för sista minuten!

Ska försöka gå igenom kapitel 6 i fysiken idag på jobbet och fortsätta läsa engelska boken. (y)

Här är jag. Osminkade, nyvakna jag med oborstat hår. Det är sommar, who cares? ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv