tisdag 2 juli 2013

Leopard tuesday

Tjenare!
Cyklade hem i morse och ville helst dö haha, hade inte käkat någonting, det regnade och jag mådde så illa för jag var så sjukt trött. Men men, det var bara typ 1 mil, no bigge liksom...-.-'. Kom hem, skypade med Gabriela i Italien, käkade frukost och bytte om. Cyklade sen iväg till jobbet, var faktiskt en okej dag idag!

När jag kom hem förut så dekorerade jag för fjärde juli och glömde bort att jag var utsvulten så jag fick typ kramper sen för jag var så hungrig haha, smart där. Fick i alla fall i mig mat tillslut och jag lär behöva äta någon slags kvällsmat sen för att äta bara två måltider på en dag känns lite halvdåligt...sommaren förstör mina matvanor något så fruktansvärt, tycker inte om det! :/

Nu ska jag ta och städa mitt rum lite grann samtidigt som jag spelar awesome musik på högsta volymen som vanligt! Ha en bra kväll kids!

Såhär såg jag idag. Hade på mig mina nya jeans också som jag köpte på REAn från Gina.



Var hyffsat exalterad när jag dekorerade huset. Själv tycker jag att jag gjorde ett superduperbra jobb haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv