söndag 28 juli 2013

Bff time

Hade en underbar kväll med min bästa vän Fannie igår. Vi har alltid kul tillsammans så det kan inte riktigt gå fel liksom! ;)

Vi drog ut till sjön och badade och hade även tänkte oss att paddla kanot men syrrans kanot var jätteäcklig och jag fick lite panik så vi skippade det och badade mer istället. Efter ett par timmar så drog vi hem igen, käkade kvällsmat och kollade sen på Kung Fu Panda 2. Ärligt, 90% av tiden vi kollar på film så slutar det med någon animerad haha. Hon sov även över och gick nyss till sommarjobbet som hon och jag delar på hela sommaren. Lite jobbigt att vi jobbar de dagar som den andra är ledig eftersom vi då vill spendera tid med varandra haha.

Fick även en present från London, Elmo tofflor. Vet inte vad som har hänt men enda sen jag köpte min Elmo keps så har folk förknippat mig med Elmo, lite roligt sådär! ;D

Nu ska jag plugga kemi eftersom jag inte gjorde det igår hehe. Vi får även besök snart :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv