onsdag 3 juli 2013

Blev helt plötsligt mycket att göra

Hoppas att allt är bra med er denna lilla onsdagsmorgon. Själv är jag trött eftersom jag inte har fått chansen att sova ut riktigt på typ en vecka snart (?). Måste ha sånna dagar i veckan där jag sover tills jag vaknar (vanligtvis sover jag drygt 13 h då) om jag inte ska känna mig trött hela tiden, vilket jag gör nu. Till helgen hoppas jag att jag får min efterlängtade vila.

I eftermiddag efter jobbet så ska jag nog på en tipspromenad här i Värmskog och ha en kontroll med Fannie. Jag har dock ingen skjuts dit så jag kanske måste cykla dit, vilket är drygt 1 mil. Känner mig inte sådär superpepp eftersom det var typ dit jag cyklade härom dagen (och ville dö på hemvägen igår). Men men, man får väl offra sig lite för att hjälpa till! :) Ska även skypea med mamma som är i New York vid midnatt, fixa lite mat till imorgon OCH försöka städa klart mitt rum.

Blev plötsligt väldigt mycket att göra. Nu blir det i alla fall att cykla till jobbet och läsa en awesome bok i fyra timmar!


Overly happy me. Om någon undrar så använder jag fortfarande nästan aldrig smink. Tycker det är jättefint med smink men jag orkar bara inte haha. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv