fredag 26 juli 2013

Dag i Karlstad

Sitter här och sörplar i mig te efter en riktigt bra dag!

Hade en tandläkartid i Karlstad imorse vid 11, så efter att alla i huset försovit sig förutom min syster (som inte tänkte på att väcka oss andra) så bar det iväg in till stan. Var klar vid tandis fem över elva haha, så himlans ovärt! Gick runt på stan i några timmar. Var mest ute efter en baddräkt + en klänning för ett bröllop som jag ska på. Det största problemet är dock att de har börjat med alla höstkläder, så utbudet på klänningar sjunker då drastiskt märkte jag idag. Hittade alltså ingenting men jag får leta runt lite mer och om jag inte hittar något så tar jag utav något jag har hemma (eller så kanske min syster har något jag kan låna, hey Gabriela haha).

Köpte ändå lite saker...självklart. En tröja från BikBok, en baddräkt från Åhlens, 2 bhar från Lindex, kollegieblock till skolan (5 kr styck, not bad) och en del av Fannies födelsedagspresent! När vi kom hem så käkade jag lite och sen så drog jag ut på en 4 km powerwalk i hettan. Käkade sen middag sent och satt och pratade med mina föräldrar hur länge som helst i kvällsvärmen.

Imorgon ska vi försöka äta frukost vid stranden. Vädret verkar dock vara lite osäkert men det ska nog gå bra! :) Tar med mig kameran i sånna fall! Nu ska jag vila mina vader som protesterar mot en dag i flipflops, i form av träningsvärk (?..whats up there liksom) och kolla genom Tumblr hela kvällen!

85% mörkchoklad från Lindt is what this healthy nut tillåter sig själv att äta 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv