tisdag 30 juli 2013

Omfg

Hann med de två sista kapitlen som vi gått igenom i fysiken. Nu har jag bara kvar det åttonde och jättelånga kapitlet som är helt nytt. Känns bra att jag repeterat de andra lite grann i alla fall, blir säkert att läsa igenom det några gånger till också! Känner mig inte heeeeelt borta längre i alla fall, yey me!

Är sjukt trött nu, vet inte vad det är riktigt. Säkert vädret. Inte är det kul i alla fall, så nu dricker jag te så förhoppningsvis kickar koffeinet in snart haha. Skulle gärna vilja fortsäta lite med kemin också men just nu är jag för trött för att ens skriva det här inlägget känner jag. Känns som jag inte kommer någonstans haha. Sliten efter fysikplugget helt enkelt ;)



Skrattar varje gång jag ser det här för att det är så sjukt! Är det där ens jag? Omfg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv