söndag 7 juli 2013

Nu blir det ändring på det

God morgon!
Idag så ska jag jobba igen för jag bytte dag med Fannie, så jag blir ledig imorgon istället. Då ska jag äntligen sova.

Startade dagen med en fabulous frukost i alla fall. Gjorde protein pannkakor gjorda på ett egg, en banan och lite proteinpulver. Hade färska jordgubbar och kaffe med det, pretty fab.

Under de senaste månaderna så har jag ätit för lite vilket har resulterat i att jag gick ner drygt 3 kg jättesnabbt och sen har jag inte gått ner något mer eftersom kroppen vägrar. Nu har jag dock äntligen tagit tag i det eftersom jag har mått ganska dåligt pga det tyvärr. Efter ett tag fick jag ont i magen av att äta "normala" portioner och även fast jag visste att åt för lite så orkade jag bara inte göra någonting åt det.

Nu blir det ändring på det. Även om det kanske resulterar i att jag kanske går upp lite nu i början så hoppas jag att det senare resulterar i att jag kan fortsätta gå ner mer. Man går inte ner i vikt genom att äta så lite som möjligt och träna mycket.

Så. Nu vet ni hur det ligger till. Im doing my best och man lär sig inget om man aldrig gör fel! :) Its a process





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv