fredag 19 juli 2013

Promenad

Tjenare! Jag typ badar i internet just nu. Hade sånn abstinens i några dagar så nu vill jag bara lyssna på musik, läsa en massa bloggar och sen skrolla genom Tumblr heeeela natten lång haha.

Igår gick jag ut på en promenad på kvällskvisten och gick drygt 7 km för att rensa huvudet. Hade så många småsaker som jag har låtit ligga och allt byggdes upp så jag blev lite överkänslig kan man väl säga. Nu mår jag dock bättre igen och ska ut på en till promenad, bara för att. Saknar verkligen att kunna gå till gymmet varje kväll och gå på en massa roliga pass, så träningen här har inte varit så fabulous. Försöker i alla fall hålla igång med att cykla till jobbet varje dag, cykla till kompisar och gå på promenader osv osv. Verkar ju inte vara några stora problem eftersom jag går ner i vikt ändå så :) Huvudsaken är att man håller igång kroppen på något sätt och äter rätt!

Höööörs!

Kanske borde sätta på mig byxor om jag ska ut och gå...modebloggarN







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv