lördag 27 juli 2013

Beach breakfast

Åkte till stranden imorse och käkade frukost med mina föräldrar. Vi fick lite sol i alla fall och jag kunde bada till och med eftersom vattnet har värmts upp ganska mycket under de senaste dagarna, var hur skönt som helst!

Nu är vi hemma igen och det har nyss regnat lite grann faktiskt så vi hade riktigt tur! Hittade nyss en massa gamla mobilbilder och ärligt, jag kommer garanterat göra fler "before and after"-bilder för nu har jag material till det i alla fall haha. Ska försöka plugga lite kemi nu har jag tänkt mig. Ikväll kommer även Fannie hit! Ska bli kul med lite välbehövlig bff time! :)

Fina Värmskog!


Fruktsallad!


Jag pratar när mamma tar den här bilden lol, men jag lägger upp den ändå för att visa min nya baddräkt haha

Här är min nya tröja också. I love it!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv