söndag 7 juli 2013

Fallen Angels

Tjenare! Det var en himlans dryg dag på jobbet idag, fattar inte hur 4 h kan gå så olika snabbt från dag till dag. Ibland känns det som en halvtimme och vissa dagar, som idag, känns det som jag är där minst 6 h. Det var gött med fint väder i alla fall för jag satt ute och solade ett bra tag och läste i min grymma bok. Är snart klar med fjärde boken redan, sen blir det femte och efter det är det bara att vänta tills nästa vår...Har önskat mig serien i födelsedagspresent. Lånar ju dom från min syster atm men jag tycker om dom så mycket att jag vill ha dom själv också! Får jag dom inte så köper jag dom nog :)

Det är så varmt idag att jag tänker vänta några timmar tills jag springer. Funderar på att kanske cykla ner till skolan (drygt 5 km), springa på spåret där och sen cykla hem igen. Bra träningspass skulle det bli i alla fall! Tills dess vet jag inte vad jag ska göra. Plugga. Läsa. Vara ute. Vara inne. Jag kan inte bestämma mig haha...

Fick besök på jobbet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv